Pályázati rendszer
Gyakran ismételt technikai kérdések
Az alábbi listában azokat az információkat gyűjtöttük össze, amelyek segíthetnek a pályázati adatlapok kitöltésében.
1. Bankszámlaszám hibás?
A rendszer a bankszámlaszámokat ellenőrzi, és amennyiben azok nem felelnek meg a bankszámlaszámmal kapcsolatos követelményeknek, hibaüzenetet ad.
A követelmények szerint:
- A bankszámlaszámnak 3x8 számból kell állnia - Ha nem ilyen a beírt bankszámlaszám, "A bankszámlaszám nem megfelelő formátumú" hibaüzenetet kapjuk. Javítsuk a bankszámlaszámot 3x8 számjegyre, a 8-as csoportokat "-" jellel elválasztva. Az utolsó 8 számjegy 0-val helyettesítendő, ha nem létezik.
- A bankszámlaszám nem lehet hibás - Ha a bankszámlaszám hibás, azaz nem felel meg a CDV ellenőrzésnek, akkor a "A megadott bankszámlaszám hibás, ellenőrizze a beírt számjegyeket." hibaüzenetet kapjuk. A bankszámlaszám helyességét mi magunk is leellenőrizhetjük, például a www.bankszamlaszam.hu oldalra beírva. Előfordulhat, hogy a bank által megadott igazoláson is hibás a bankszámlaszám!
Amennyiben a bankszámlaszám biztosan helyes - más online elérhető bankszámla ellenőrző algoritmusok szerint is -, de a rendszer mégsem fogadja el, kérjük a bankszámlaszám, a felhasználó és a jelentkezés pontos megadásával jelezze ezt az ügyfélszolgálatnak, email-ben.
2. Hiányzó szervezet
A rendszer 2020. szeptemberi törzsadatokkal dolgozik, az intézményi (szervezeti) adatokban bekövetkezett változtatásokat folyamatosan frissítjük. Amennyiben egy szervezet nem, vagy hibás adatokkal szerepel a rendszerben, kérjük küldjék el az ügyfélszolgálatnak az alábbi adatokat, email-ben:
- A hibás intézmény OM azonosítója, az intézmény neve és adatai
- Az ehhez az intézményhez tartozó helyes név, cím- Amennyiben a fenntartó hiányzik, annak OM azonosítója, neve és minden elérhetősége
Telefonszámok
Amennyiben az intézmény nem rendelkezik vonalas telefonnal, kérjük a vonalas telefonszám helyén (is) a mobiltelefonszámot adják meg.
Feltöltendő dokumentumok mérete
A feltöltendő dokumentumok mérete korlátozott - jelenleg 1 MB -, emiatt fontos, hogy már a szkennelésnél kis felbontásban szkenneljünk, ezzel is csökkentve a file méretét. A 150 dpi felbontás már olvasható dokumentumot eredményez.
Egy e-mail címmel lehet-e mentorként és FEH adminisztrátorként is regisztrálni?
Az UKIR felületére természetes személyek regisztrálnak e-mail címekkel. Ha egy és ugyanazon személy több szerepkört is be kíván tölteni, akkor ennek semmi akadálya, a regisztrációját követően mind mentori, mind FEH adminisztrátori szerepet is választhat, tetszőleges számú feladatellátási helyen.
Az intézmény fenntartójának van-e bármilyen feladata az UKIR felületén belül a pályázatok benyújtása során során?
A projekt során támogatási jogviszony (támogatói okirat formájában) a támogató és a támogatott személyek (tanuló, mentor) között jönnek létre. A tanuló oktatási intézménye (pl. Szakképzési Centrum) csak a jelentkezések összegyűjtésében és a jelentkezésekben, dokumentumokban szereplő adatok valóságtartalmának ellenőrzésében kap szerepet, a jelentkezések között nem szelektálhat. Minden esetben az intézményvezető felelőssége, hogy valamennyi jelentkezési adatlap megfelelően kitöltve kerüljön benyújtásra, azonban a jelentkezések esetlegesen nagy száma miatt ezt az ellenőrzési szerepkört a FEH adminisztrátor személyére delegálhatja.
Bármilyen böngészőprogrammal működik a program?
Az UKIR a legújabb Firefox, Safari, Chrome és Edge böngészőkkel is működik. Javasolt a Chrome böngésző használata.